Karhulla on asiaa

Karhut esit­täy­ty­vät: Tuomas Sauliala

Karhu Helsinki 5

Karhu Helsingin uutena asiakkuusjohtajana aloitti syyskuun alussa Tuomas Sauliala. Tuomas siirtyy Karhulle Evermadelta, jossa hän toimi vastaavissa tehtävissä. Mukanaan Tuomas tuo vahvaa osaamista sekä WordPress-pohjaisten verkkopalvelujen myynnistä että kokemusta viestinnästä ja markkinoinnista. Tuomas on aiemmin työskennellyt myös ajoneuvojen ohjelmistoliiketoiminnan ja teknologiakonsultoinnin parissa.

Tuomas vahvistaa Timo Salmisen ja Atte Mäkihukan muodostamaa asiakkuustiimiä.

Mikä Karhu Helsingissä herätti mielenkiintosi?

Karhu Helsinki on yksi Suomen kokeneimpia WordPress- ja Drupal-toimistoja. Karhulla on pitkää historiaa myös muista, nyttemmin jo historian lehdille jääneistä julkaisujärjestelmistä, mikä tuo mukavasti perspektiiviä tämän päivän tekemiseen.

Asiakkuusjohtajan vastuu ulottuu Karhulla asiakkuudenhoidon lisäksi myös palvelujen konseptointiin ja jatkokehitykseen, mikä sopii minulle mainiosti. Karhu on yhtiönä riittävän iso, jotta se voi tehdä mielekkäitä, hyvin asiakasta palvelevia verkkopalveluja mutta samalla riittävän pieni, jotta voin asiakkuusjohtajana aidosti vaikuttaa vastuualueideni kautta yhtiön kasvuun ja kehitykseen.

Ja tietysti luonnon ystävänä ja helsinkiläisenä firman nimikin osuu hyvin kohdalleen!

Minkälaisen ensivaikutelman olet saanut Karhu Helsingin WordPress-osaamisesta? Onko jokin yllättänyt?

Olen aiemmin työskennellyt laajasti WordPress-pohjaisten verkkopalvelujen kanssa, ja nyt kolmen viikon aikana on ollut mukava omin silmin nähdä Karhu Helsingin kova teknologinen osaaminen. Karhun WordPress-toteutukset ovat elegantteja ja ratkaisuiltaan perusteltuja, jolloin verkkopalvelun elinkaaren hallinta on helpompaa.

Kovaa tekemisen tasoa osasinkin odottaa, mutta ehkä eniten yllätti Karhun huolenpitopalvelujen laajuus ja taso. Mitä suurempia verkkopalveluja toteutamme, sitä parempaa asiakastukea meidän pitää voida tarjota. On ollut hienoa huomata, että tämä palikka on Karhulla hyvin hoidossa.

Teknisen suorituskyvyn ohella Karhu Helsingillä on myös myös todella mukavia ihmisiä töissä. Tämä nyt ei varsinaisesti yllättänyt.

Minkälaisia odotuksia sinulla on työskentelystä Karhulla?

Olen vasta päässyt sukeltamaan sisään Karhun tekemiseen ja alan vähitellen tuntea palvelutarjontaamme ja ihmisiä nimeltä Bulevardin toimistolla. Toivon, että pystyn pian konkreettisesti edistämään myös asiakkaidemme liiketoimintaa parempien verkkopalvelujen kautta.

Astetta strategisemmalla tasolla haluan antaa panokseni Karhun tuotevalikoiman ja markkinoinnin kehittämiseen. Liiketoimintaympäristössä on ollut jo jonkin aikaa haasteita, joten työtä on vielä paljon edessä.

Karhulla on onneksi taitavia ihmisiä, joiden kanssa nämäkin asiat työstetään kuntoon.

Tykkäsitkö tästä jutusta?

4
1
0
0
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Jaa juttu somessa
Tällä viikolla näitä luettiin eniten
  1. Kuohunta WordPress-järjestelmän ympärillä ei vaikuta Karhu Helsingin eikä Seravon ylläpitopalveluihin
  2. Karhu Helsingin hallitus ja strategia uudistuvat – kiihtyvä kasvu ja reilu tulosparannus erottuvat kriisissä kärvistelevällä toimialalla
  3. HTTP-virhekoodit – eli mitä näet silloin, jos nettisivu ei toimi kuten odotit
Viime aikoina eniten reaktioita herättivät
Ota yhteyttä
Tilaa uutiskirje