Karhulla on asiaa

Karhut esit­täy­ty­vät: Uusi toi­mi­tus­joh­ta­jam­me Teemu Suominen

Karhu Helsinki 10

Kesän jälkeen Karhu Helsinki saa uuden toimitusjohtajan, kun Teemu Suominen aloittaa tehtävässä syyskuun ensimmäisenä päivänä. Teemu siirtyy Karhuun Postilta Head of Data & Digital Marketing -tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut digitaalisen mainonnan ja medialiiketoiminnan kehityksessä muun muassa Sanoma Mediassa, Nelonen Mediassa sekä Sulakkeella.

Millä mielin olet hyppäämässä Karhu Helsingin puikkoihin?

Erittäin hyvillä mielin ja malttamattomana odotan jo virallista aloitusta Karhulla. Olen osaan porukasta päässytkin jo tutustumaan ja ensivaikutelma karhulaisista on ennen kaikkea lämmin. Selvästi näkee, että ihmiset viihtyvät Karhulla ja toimintaa kuvaa ihmislähtöisyys. Odotankin jo innolla, että pääsen tutustumaan laajemmin kaikkiin henkilöihin ja asiakkaisiimme.

Mikä sai sinut siirtymään Karhuun?

Karhu Helsinki on yksi Suomen kokeneimmista digitoimistoista, jolla on kattava osaaminen verkkopalvelujen tuottamisesta ja erittäin ammattitaitoinen henkilökunta. Karhulaiset toimivat aidosti asiakaslähtöisesti ja tämä näkyy muun muassa huipputasolla olevassa asiakastyytyväisyydessä.

Karhu panostaa hyvin paljon siihen, että ymmärrämme asiakkaan liiketoiminnallisia tavoitteita syvällisemmin ja näin ollen osaamme tuottaa verkkopalveluja, jotka tukevat näitä tavoitteita. Tämä näkyy jo projektin määrittelyvaiheessa, mutta erityisesti projektin valmistumisen jälkeen. Karhu erottautuukin toimistona, joka panostaa palvelun julkistamisen jälkeen tapahtuvaan huolenpitoon, analysointiin sekä optimointiin. Uskon vahvasti siihen, että tällainen jatkuva yhteistyö ja datalähtöinen kehittäminen ovat alueita, joihin tulemme satsaamaan jatkossakin.

Onko odotettavissa isoja muutoksia tai uudistuksia Karhun toimintaan?

Vanha toteamus ”älä korjaa sitä, mikä ei ole rikki”, pätee hyvin suureen osaan Karhun toimintaa. Tulemme pitämään kiinni erityisesti palvelutasostamme projektien aikana sekä niiden päätyttyä. Korkea asiakastyytyväisyys on meille kunnia-asia.

Käyttäjien odotukset verkkopalveluille kuitenkin kasvavat jatkuvasti. Erittäin mielenkiintoisena näen itse sen, kuinka uusia teknologian ja datan tuomia mahdollisuuksia voidaan hyödyntää tuottamaan nykyistä personoidumpaa palvelua verkossa. Uskon, että näiden teemojen osalta olemme vasta raapaisseet pintaa ja tulemme näkemään hyvin nopeaa kehitystä lähitulevaisuudessa. Tätä kehitystä tulemme seuraamaan etulinjassa sekä kommunikoimaan näistä mahdollisuuksista ja muutoksista proaktiivisesti asiakkaillemme.

Mitä terveisiä Karhun nykyisille ja uusille asiakkaille?

Haluan oppia tuntemaan asiakkaitamme ja olen aina käytettävissä verkkopalvelujen kehityksen tai datan hyödyntämisen sparraamiseen. Kannustaisin asiakkaita olemaankin yhteydessä minuun matalalla kynnyksellä, jos jokin asia askarruttaa. Asiakkailla investoinnit ovat tällä hetkellä hyvin tarkassa harkinnassa ja onkin tärkeä ymmärtää, mitä toteutetuilla investoinneilla saavutetaan. Verkkopalvelujen asema ja rooli on kuitenkin jatkuvasti yhä kriittisempi myynnin ja asiakaskokemuksen syntymisessä. Verkkopalveluihin satsaamisella voidaan varmistaa, että kiinnostuneet kävijät saadaan konvertoitua asiakkaiksi ja että asiakkaita palvellaan heidän odotusten mukaan. Lisäksi huippuunsa viritetty verkkopalvelu ei ainoastaan palvele siellä asioivia asiakkaita, vaan myös usein tehostaa yrityksen sisäisiä prosesseja.

Rohkaisen asiakkaita myös kokeilemaan uusia tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia dynaamisemman ja henkilökohtaisemman sisällön tuottamiseen. Ne toimijat, jotka hyödyntävät näitä uusia keinoja ensi tilassa, rakentavat itselleen selvää tulevaisuuden kilpailuetua. Me Karhulla haluamme toimia kumppanina asiakkaillemme tämän kilpailuedun löytämisessä.

Miten vietät aikasi työn ulkopuolella?

Vapaa-aikani kuluu suureksi osin ulkona maanteillä ja kannustamassa hevostallilla. Itse harrastan triathlonia sekä maantiepyöräilyä ja molemmat tyttäreni kilpailevat ratsastuksessa. Tekemistä siis riittää vapaa-ajallakin, mutta liikuntaan käytetty aika tulee kyllä hyvin takaisin energiana. Perheeseemme tuli myös pari vuotta sitten australianlabradoodle ja, muun perheen alkuinnostuksen jälkeen, koiran ulkoilutus kuuluu myös nykyään omiin päivärutiineihin 😉

Tykkäsitkö tästä jutusta?

9
0
1
0
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Jaa juttu somessa
Tällä viikolla näitä luettiin eniten
  1. Matomo-analytiikka – eniten käytetyt raportit
  2. HTTP-virhekoodit – eli mitä näet silloin, jos nettisivu ei toimi kuten odotit
  3. Miljoonasakot Meta-pikselin käytöstä verkkokaupoille Ruotsissa
Viime aikoina eniten reaktioita herättivät
Ota yhteyttä
Tilaa uutiskirje