Konversioauditointi
Mitä tehdä, jos verkkosivut eivät tuota tarpeeksi myyntiä?
Konversioauditoinnissa asiantuntijamme analysoi verkkosivustonne tai verkkokauppanne ja tuottaa konkreettiset kehityssuositukset siitä, miten kauppa möisi enemmän, miten sivusto tuottaisi lisää liidejä tai miten kävijöitä rohkaistaisiin nykyistä tehokkaammin vuorovaikutukseen.
Miksi kannattaa hankkia konversioauditointi Karhulta?
Lukuisien verkkosivustojen ja verkkokauppojen omistajat painiskelevat sen kanssa, miten myyntiä ja liidejä saataisiin verkosta enemmän. Karhu Helsingin konversioauditointi tuottaa konkreettisiä eväitä verkkopalveluiden konversion parantamiseen.
Asiantuntija-analyysi pääroolissa
Meillä Karhu Helsingissä on kahden vuosikymmenen kokemus verkkosivujen käyttäjien toiminnasta ja toiveista. Konversioanalyysissä asiantuntijamme analysoi verkkosivustonne tai verkkokauppanne ja paikallistaa sen vahvuudet ja kehityskohteet.
Konversioanalyysin paras puoli on se, että sen hyödyt ovat helposti mitattavissa. Luvut alkavat nopeasti kertoa onnistumisesta, kun sivustolle tehdään analyysin löydösten perusteella tuotettujen suositusten mukaiset muutokset.
Analysoimme kävijäpolkuja, käyttökokemusta ja ostoputken logiikkaa sekä tietokoneella että mobiililaitteilla. Perspektiivin tuo kokemuksemme kymmenistä verkkosivustoilla tehdyistä aiemmista tutkimuksista.
Ymmärrystä täydennetään kuumakartoilla ja analytiikalla
Konversioanalyysissä hyödynnetään tarpeen mukaan myös kuumakarttatestausta ja erilaisten analytiikkatietojen läpikäyntiä. Esimerkiksi Google Analytics -kävijätilastot ja verkkokaupan myyntitilastot avartavat näkemystä siitä, mikä verkkopalvelussa toimii ja mikä ei. Konversioauditointia voidaan täydentää myös avainsana-analyysillä, jolloin ymmärrys laajenee sivuston ulkopuolelle ja siihen, miten kävijät löytävät sivustolle.
Minkälaisia kehityssuosituksia konversioauditoinnin perusteella voi syntyä?
- Miten sivuston valikkoja muokataan toimivammiksi
- Kuinka ostoputkesta hiotaan häiriötön
- Miten tuotteet nimetään ja esitellään selkeämmin
- Mitkä elementit tuotesivulla kaipaavat hiomista
- Millaisia luottamusta rakentavia elementtejä näkymiin on tarpeen lisätä
- Mitkä kehityskohteista ovat kriittisiä ja mitkä vähemmän tärkeitä
Tuotamme konkreettisia kehityssuosituksia ja keskustelemme niistä kanssanne
Kerätyn datan ja ymmärryksen perusteella asiantuntijamme tuottaa raportin sivuston kehitystarpeista. Tuotamme konkreettiset kehityssuositukset verkkosivujen tai verkkokaupan jatkokehityksen tai uudistamisen perustaksi. Asiantuntijamme käy raportin ja suositukset kanssanne keskustellen läpi. Varmistamme, että suositusten keskeinen sisältö hahmottuu avainhenkilöillenne. Olemme luonnollisesti valmiina myös viemään suositeltuja toimenpiteitä kanssanne konkreettisesti eteenpäin, mikäli niin toivotte.
Tällaista meiltä kysytään usein konversioauditoinneista
Konversioauditointien tyypilliset hinnat liikkuvat haarukassa 3 000 – 6 000 euroa. Lähetä viesti tämän sivun alareunassa näkyvällä lomakkeella ja kerro lyhyesti tarpeistanne. Teemme ripeästi tarjouksen teille sopivasta auditoinnista.
Auditointiin on hyvä varata 3–6 viikkoa. Analyysin tekevät ja suositukset muotoilevat aiheeseen perehtyneet asiantuntijamme koneiden ja automatiikan sijaan.
Tilaa konversioauditointi tästä tai kysy lisää
Timo Salminen asiakkuusjohtaja timo.salminen@karhuhelsinki.fi 050 518 0085