Konversio­auditointi

Mitä tehdä, jos verkkosivut eivät tuota tarpeeksi myyntiä?

Konversioauditoinnissa asiantuntijamme analysoi verkkosivustonne tai verkkokauppanne ja tuottaa konkreettiset kehityssuositukset siitä, miten kauppa möisi enemmän, miten sivusto tuottaisi lisää liidejä tai miten kävijöitä rohkaistaisiin nykyistä tehokkaammin vuorovaikutukseen.

Miksi kannattaa hankkia konversioauditointi Karhulta?

01
Pitkä kokemus verkkosivustojen ja -kauppojen analysoinnista
02
Syvällinen ymmärrys verkkosivujen käyttäjistä
03
Tuotamme tulokseksi konkreettisia suosituksia
04
Lisäarvo vertailusta kymmeniin aiempiin tutkimuksiin

Lukuisien verkkosivustojen ja verkkokauppojen omistajat painiskelevat sen kanssa, miten myyntiä ja liidejä saataisiin verkosta enemmän. Karhu Helsingin konversioauditointi tuottaa konkreettisiä eväitä verkkopalveluiden konversion parantamiseen.

Asiantuntija-analyysi pääroolissa

Meillä Karhu Helsingissä on kahden vuosikymmenen kokemus verkkosivujen käyttäjien toiminnasta ja toiveista. Konversioanalyysissä asiantuntijamme analysoi verkkosivustonne tai verkkokauppanne ja paikallistaa sen vahvuudet ja kehityskohteet.

Konversioanalyysin paras puoli on se, että sen hyödyt ovat helposti mitattavissa. Luvut alkavat nopeasti kertoa onnistumisesta, kun sivustolle tehdään analyysin löydösten perusteella tuotettujen suositusten mukaiset muutokset.

Piirroskuva karhu kävelee

Analysoimme kävijäpolkuja, käyttökokemusta ja ostoputken logiikkaa sekä tietokoneella että mobiililaitteilla. Perspektiivin tuo kokemuksemme kymmenistä verkkosivustoilla tehdyistä aiemmista tutkimuksista.

Ymmärrystä täydennetään kuumakartoilla ja analytiikalla

Konversioanalyysissä hyödynnetään tarpeen mukaan myös kuumakarttatestausta ja erilaisten analytiikkatietojen läpikäyntiä. Esimerkiksi Google Analytics -kävijätilastot ja verkkokaupan myyntitilastot avartavat näkemystä siitä, mikä verkkopalvelussa toimii ja mikä ei. Konversioauditointia voidaan täydentää myös avainsana-analyysillä, jolloin ymmärrys laajenee sivuston ulkopuolelle ja siihen, miten kävijät löytävät sivustolle.

Minkälaisia kehityssuosituksia konversioauditoinnin perusteella voi syntyä?

  • Miten sivuston valikkoja muokataan toimivammiksi
  • Kuinka ostoputkesta hiotaan häiriötön
  • Miten tuotteet nimetään ja esitellään selkeämmin
  • Mitkä elementit tuotesivulla kaipaavat hiomista
  • Millaisia luottamusta rakentavia elementtejä näkymiin on tarpeen lisätä
  • Mitkä kehityskohteista ovat kriittisiä ja mitkä vähemmän tärkeitä

Tuotamme konkreettisia kehityssuosituksia ja keskustelemme niistä kanssanne

Kerätyn datan ja ymmärryksen perusteella asiantuntijamme tuottaa raportin sivuston kehitystarpeista. Tuotamme konkreettiset kehityssuositukset verkkosivujen tai verkkokaupan jatkokehityksen tai uudistamisen perustaksi. Asiantuntijamme käy raportin ja suositukset kanssanne keskustellen läpi. Varmistamme, että suositusten keskeinen sisältö hahmottuu avainhenkilöillenne. Olemme luonnollisesti valmiina myös viemään suositeltuja toimenpiteitä kanssanne konkreettisesti eteenpäin, mikäli niin toivotte.

Tällaista meiltä kysytään usein konversioauditoinneista

Kuinka paljon konversioauditointi maksaa?

Konversioauditointien tyypilliset hinnat liikkuvat haarukassa 3 000 – 6 000 euroa. Lähetä viesti tämän sivun alareunassa näkyvällä lomakkeella ja kerro lyhyesti tarpeistanne. Teemme ripeästi tarjouksen teille sopivasta auditoinnista.

Kauanko konversioauditoinnin tekeminen kestää?

Auditointiin on hyvä varata 3–6 viikkoa. Analyysin tekevät ja suositukset muotoilevat aiheeseen perehtyneet asiantuntijamme koneiden ja automatiikan sijaan.

Tilaa konversioauditointi tästä tai kysy lisää

Kysy Timolta lisää

Timo Salminen asiakkuusjohtaja 050 518 0085

Tai lähetä meille viesti

Kun lähetät viestin, olemme sinuun yhteydessä. Pidämme datastasi huolta tietosuojasivullamme kuvatulla tavalla.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakkaita joiden tyytyväisyyden eteen teemme töitä